Zanim wybierzesz rower lub skuter…
W ubiegłym roku na rynku pojazdów elektrycznych pojawiło się wiele tanich modeli rowerów. Niestety doświadczenie w tej branży pokazuje, że najczęściej tańszy nie znaczy „ten sam” rower. Sprzedawany przez nas rower posiada 3 akumulatory 12Ah i 36V instalację, a nie jak na tańszych aukcjach 2 akumulatory 10Ah i 24V instalację. Różnica w pojemności akumulatorów przekłada się na dystans jazdy. Przy 3 akumulatorach 12Ah dystans będzie dwa razy większy niż przy 2 akumulatorach 10Ah. W naszym rowerze jest zamontowana manetka gazu pozwalająca regulować prędkość i jest możliwa jazda bez pedałowania, a nie jak w innych rowerach brak manetki gazu i możliwość jazdy jedynie pedałując ze wspomaganiem silnika.
Czym kierować się wybierając rower elektryczny:
- Pojemność baterii – wyrażona w Ah (amperogodzinach), im więcej Ah, tym dłuższą drogę można przejechać na jednym naładowaniu • Sposób rozpoczęcia jazdy – czy możliwe jest uruchomienie silnika i rozpoczęcie jazdy tylko za pomocą przekręcenia manetki gazu czy koniecznie jest wpierw pedałowanie by uruchomić silnik • Użycie nowoczesnej technologii – np. lampy LED, która znacznie zmniejsza zużycie energii oraz bezszczotkowy silnik, który pozwala na odzyskiwanie energii • Wybór firmy – solidna firma z długoletnim doświadczeniem na rynku, gwarantuje iż nie zniknie z rynku po sprzedaży roweru i nie zostaniesz bez możliwości naprawy gwarancyjnej czy pogwarancyjnej • Serwis w Polsce – wybierz firmę, która zapewnia naprawy gwarancyjne i pogwarancyjne i nie trzeba czekać na sprowadzenie części zamiennych z zagranicy